24 Kasım 2008 Pazartesi

Sevdakâr ÇELİK_Dostlardan ÖĞRETMENLER GÜNÜ Kutlamaları /ve teşekkür...

Dostlardan ÖĞRETMENLER GÜNÜ Kutlamaları /ve teşekkür...Photobucket
Sevgili Sevdakâr,
Şahsında, İnsanlara bir şey öğretmek için çırpınan tüm Öğretmenlerin öğretmenler gününü kutlarım.
Saygılarımla,
..... O.Yavuz İNAL

**

Böyle siyasilerle tükendi umutlarım
Öğretmenler Gününü içtenlikle kutlarım
...... Ekber POLATOĞLU
**
Zaman dilimlerini taş binalar arasında tükettikten sonra takvim yaprağının 24 Kasım’ı gösterdiğini fark ettim. O an aklıma ilk gelen sizdiniz. Ben de sizin öğrenciniz sayılırım, en azından kendimi öyle görüyorum ve bu özel günü meslektaşlarınızla beraber unutamayacağınız kadar güzel geçirmenizi diliyorum.(...) Şimdilik hoşça kalın diyorum, iyi ki varsınız, iyi ki sizi tanıyorum! Bileğinizdeki altın bileziği asla kaybetmemenizi temenni ediyorum. Esen Kalın...
..... Görkem ERCAN

**

Öğretmenler Günü nedeniyle
telefon ve mesajlarıyla yüreğimizi aydınlatan;
öğrencilerim,
meslektaşlarım,
aile bireylerim,
 yurtiçi ve yurtdışından
sevgili dostlarım
 Sayın;
Ferda Balkaya Çetin, Ozan Meriç, Janine Blouin, Gül Melisa, Melek Demiraslan, Burhan Görken, Ruhan ve sevgili eşi Taner, İbare-Fevzi ve Serhat Güray Mert, Fariz Süvari, Ekber Polatoğlu, Görkem Ercan, Tuncay Aktaş, Osman Yavuz İnal, Yakup Eyrice, Subutay Aktaş, Zuhal Deltrul, Alibey Doğan, Ahmet -Bornova- , Hasan Genç, İhsan Sarıyar, Hanifi Aydemir, Hüseyin Seven, İsmet Aydın, Mecit Polatoğlu, Bülent Yılbaş, Leyla & Buse Tazegül, Günay-Metin Yaşar, Erdal Özkan Yiğit, Bülent Arslan'a (...)
teşekkür ederim.
....................................... sevdakâr çelik

Hiç yorum yok: