23 Ağustos 2007 Perşembe

* mizah yazarımız Erhan TIĞLI aramızda...*

*Değerli MİZAH VE ŞİİR Dostları,
Dün;
beklenmedik, ama sevindirici bir ileti ulaştı posta kutumuza...
GIRGIR dönemini yaşayanlar, onu MİZAH öyküleriyle anımsayacaklardır.
Çok genç yaşta; EDEBİYET SÖZLÜKLERİNE ve "CUMHURİYET DÖNEMİNDE TÜRK MİZAHI" antolojisine giren, başarılı bir mizah sevdalısından söz etmekteyiz... Erhan TIĞLI'dan...
Şimdilerde emekliliğin tadını çıkaran bir Edebiyat Öğretmenidir Sayın TIĞLI...
Onu aramızda görmek bizi sevindirmiştir.
"Mizah ve Öykü'ye hoş geldiniz" demek de boynumuzun borcudur.
....... Değişen yaşam koşullarına ve yeni anlayışlara dayalı olarak ;
yavaş yavaş hayatımızdan çek(tir)ilmeye yüz tutan mizah öykücülüğümüzün
hâlâ -ve iyi ki-, direnen "kalemler"i vardır. Lakin bu tür çalışmaları okuyucuyla buluşturan yayın organı, handiyse kalmamıştır.
...... "L @ H M @ C U N *mizah öykü*'yü hayata geçirmemiz de;
bu ciddi boşluğu doldurmak,
mizah öykücülerimize destek olmak içindir zaten...
MİZAH VE ŞİİR Dostlarıyla aynı düşüncede olduğumuz inancındayız... ve sayın TIĞLI'yı, başarılı öyküleriyle, yeniden karşımızda görmek istiyoruz.
....... Üstelik, GENÇ KUŞAKLARIN da;
eli yüzü düzgün,
usturuplu yazılmış;
dilde, düşüncede ve anlatımda zenginlik yaratacak öykülere gereksinmesi vardır.
Sağ olsun, gönderdiği iletide bize bir de söz veriyor sayın TIĞLI...
............ sevdakâr çelik
................................................. ***
Sevgili Sevdakar Çelik,
mizah sayfalarını inceledim, beğendim.
Başarını kutlarım.
Yayınlanması dileğiyle taşlamamı yolluyorum.
....... ilerde daha başka şiirler, öyküler yollayacağım. Şu anda tatildeyim. Dost selamlar.
Erhan Tığlı
22.Ağu.2007 12:44....... Biz de kendisini dostlukla, sevgiyle selamlıyoruz.
Keyifli bir tatil geçirmesini diliyoruz.

***. Ve şimdi sırada, s
ayın TIĞLI'nın "taşlamalar"ı var-->
..........ORTADİREĞİN FERYADI
Köprüden geçemiyom
Rakı şarap içemiyom
Uçan kuşa borcum var
Çarşıdan geçemiyom.
...........REYTİNG KURBANI
Köprüden geçti gelin
Evinden kaçtı gelin
Artist olayım derken
Ar namus uçtu gelin.
........... KİRLENDİ SULAR,
ÇOĞALDI KORKULAR
Çayır ince biçemedim
Temiz sular içemedim
Kırıldı kolum kanadım
Mutluluğa uçamadım.
.................... Erhan Tığlı

Hiç yorum yok: