24 Ağustos 2007 Cuma

*OMBUDSMAN DOBU EZMAN ABİ, yine tozu dumana katıyor...*

“Gazeteci olunmaz, gazeteci doğulur!” ilkesini hayata geçiren büyük insan, ciddi gazeteci
OMBUDSMAN DOBU EZMAN ABİ sizin için “gerçek” haberleri silkeliyor...
GERÇEK BİR HABER:
.............. “Tikkaaat tikat!”
İlçe merkezine fidan dikilmiş, ama daha yirmi dört saat geçmeden çoğunun ezildiği, kırıldığı görülmüş.
Belediyeye ait hoparlörlerden yapılan anons:
“Tikkaaat tikat! Beledigemizin diktigi agaç fidanlarını kıran heyvansaaa, zaten heyvandır. Çocuhsaaa heyvan çocigidir. Eger bügükseee, heyvan ogli heyvandır!”
YORUMSA_ YORUM:
Efenim ben ciddi adamım -pardon- ciddi gazeteciyim efenim!
Gazetenin belkemiğiyim, sululuğu sevmem! Mizah ve mizahla ilgili her türlü yayın organından nefret ederim efenim! Çünkü ben cidden ciddi gazeteciyim efenim! Elime öyle haberler geçiyor ki efenim; mizahçılar, mizah yazısı sanıp gülüyorlar efenim! Haberlerimiz gülünç ve inanılmaz gibi de olsa, gerçektir efenim! İşimizde ciddiyizdir e’enim... -pardon- efenim diycektim, e'enim dedim efenim!
Gülmeyiniz efenim!.
Bana gül(mey)en “insansaaa, zaten insandır.”
Efenim reca ederim!.
Son olarak eski bir Çin ATASÖZÜ(!) ile palavramı -pardon- lafımı tamamlayıp; fevkalade bilgili ve müstesna bir şahsiyet olduğuma sizleri ikna edicem efenim!..
Palavra atıyorsam “KARGA”m ve “KEDİ”min ölüsünü öpiyim..
Eski Çin Atasözü şöyle efenim.
“MİZAH ve ŞİİR’den korkma, geç kalmaktan kork!”
-Hi hi.!. Heyk heyk.!.
Reca ederim efenim, ben gülsem de siz gülmeyiniz!.
Huooop.!. Alooo.!.
....................................... sevdakâr çelik

Hiç yorum yok: