18 Ocak 2008 Cuma

MizahDergile-4- S T R E S STRES
-SABAH Gazetesi MİZAH EKİ-
BOYUT:
14.50x21,
16 sayfa
-örnek sayının- KİMLİK BİLGİLERİ:
SAYI: 2
18 MART 1992
Sorumlu Yazı İşleri Müdürü: TEKİN ARAL
ADRES: STRES DERGİSİ, Sabah Gazetesi,
Medya Plaza, Basın Expres yolu,
Güneşli, 34540 İSTANBUL
............. STRES’ten seçtiklerimiz:
.................... STRES -arka kapak-
.....Ürmet ederim... İkinci afta yazımı yazmaktayım şu anda, siz okurken ben yazmış olacağım. Gayet tabiiiii... (Tabiî) Şimdi size var bir aberim, sizin bundan aberiniz yok. Şimdi bildiri-yom annadın mı... Bundan sonra mektup yazan adamlar arasında çekilecek kurrada bir kişiye imzalı akiki bir darbuka vereceğim. Darbukanın üzerinde ayrıca Darbukatör Baryam olarak çızılımış bir karikatürümü olacak. Çızan: Tekin Aral. (Demek ki karikatür aynen bana benzeyecek, o iyi benzetir)
..... Gelelim bu afta gelen mektuplara. Bu afta bana iç mektup gelmedi. Ben de gelmeyen mektuplara diğer köşe yazarlarının yaptığı gibi gelmiş mektup farzederek yanırt veriyorum.
..... İzmir ikiçeşmelikten yazan değerli okurum Muharrem Ozyay soruyor: "Nasılsın iyimisin Baryam?"
..... Aynen cevap veriyorum: "İyiyim."
..... Şimdi gelelim ikinci gelmeyen mektubun cevabına: "Adana'dan mektup yollamamak zahmetine girmemiş olan değerli kardeşim Cavit Mitmihoş bana diyor ki: "Baryamcığım çok şugar darbuka çalarsın, nereden öğrendin ulan babanda mı darbukacıydı?"
..... Yanırtlıyorum: "Evet babam da darbukacıydı. Em de büyük."
..... Gene başka bir mektup taaaaa anasının Amasyasından geliyor.
Diyor ki: "Sana mektup yazıyorum, sen de bana yaz, ben de sana kış..."
..... Espiri yapmış eralde?...
Cevap olarak ben de attırayım bir espiri. "Köprü altı cam cam, seni öpsün amcam..." Edebiyatımızda derin izler bırakan şair Abbas'ın mısraları idi bunlar, benim bir günahım yok.
..... Bu afta gelmeyen mektupları yanırtladım. Demek ki mektup gelse de gelmese de fark etmeyecek. Ama gönderirseniz darbuka kazanacaksınız. Em de akiki kaplama pirinç şugar bir darbuka. Siparişi verdim epsi azır.
..... Yaz mektubayı kazan darbukayı. (Aslında mektup diyecektim ama o zaman kafiye uymuyor.)
.... Şimdi gelelim bu haftanın roman fıkrasına:
Roman kızı zengin baro bulmuş. Evlenecekler. Evlenmişler. O ilk gece kız kocasını uykudan uyandırmış gece vakti. Demiş ki: "Uyan kucacım, bilir misin canım ne ister?"... Adam zengin, sanmış ki gacısı kürk, yüksük falan isteyecek. Sever de roman kızını. "Emret ne
istiyorsun?"
demiş. Roman kızı da: "Canım bol suvanlı bir çuban salata ister, amaaaa üstü ep maydonaz ep maydonaz."
..... Severim Roman emşerilerimi. Küçücük dünyalarında kocaman ürekler taşırlar...
Severim...
Epinize ürmet ettim. Kalın neşeli.
Aftaya arbiden yazdığınız mektuplara yanırt vereceğim.
Urmetlerimle...
...........D.Baryam
p>PhotobucketTELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: