29 Haziran 2008 Pazar

adnan taç'tan MİZAH VE ŞİİR'E mektup...
*Karikatürcüler Derneği Trabzon İl Temsilcisi
Karikatürcü Adnan TAÇ, 
destek bekliyor...
Değerli Karikatür Dostları;Trabzon'da 8 yıldır yayın hayatını surduren Günebakış Gazetesinin daveti üzerine gazete ile görüştüm. Ben uzun zamandır haftada bir gün koşe yazısı da yazmaya çalışıyorum. Artık Günebakış gazetesinde yazacağım.
Mizah Sayfası konusu da gündemde. Zaten o bizim var oluş nedenimiz.
Anlaşabilirsek Dalga Mizah sayfasını da bu gazetede hazırlayacağım.
Dostlarım,
sizden isteğim bir iki cümle destek notlarınızla gazeteye mail göndermeniz. Bunu şunun için istiyorum. Biliyorsunuz ki sanat, gazetelerde üvey evlat... 30 yıldır mizah sayfası hazırlıyorum. Karikatür sanatını ayakta tutmak ve gazetelerde yer bulmasını sağlamak için boğuşuyorum. Sizlerin gerek şahsıma yönelik, gerekse karikatür sanatına yönelik göndereceğiniz destek mailleri gazete yönetiminin sanata ve sanat insanına bakışında etkili olacaktır. Sanatın okunmadığı ve sanatın internet sitelerinde tıklanmadığı yargısını ortadan kaldırmak amacıyla destek istiyorum. Tek derdim bu.
Desteğinizi bekliyorum
Selam ve sevgiler
Adnan TAÇ
28 Haziran 2008 Cumartesi 13:39

Gazetede başladığıma dair haber. Lütfen tıklayın...
http://www.gunebakis.com.tr/haber.php?id=3860&t=Adnan_Taç_günebakış

Gazetenin e-mail adresleri :gunebakis@mynet.com
bilgi@gunebakis.com.tr

Hiç yorum yok: