22 Temmuz 2008 Salı

 NASREDDİN HOCA ÇANDARLI’DA
Çandarlı Belediyesi tarafından bu yıl 12’ncisi yapılacak olan “Uluslararası Çandarlı Kale İçi Kültür ve Sanat Festivali”, 25-26-27 Temmuz 2oo8’de düzenleniyor.
Belediye Başkanı Hasan Aksoy;
“-Dolu dolu geçecek Festival; konserlerin yanı sıra folklor gösterileri, spor yarışmaları, sergi ve söyleşilerle sürecek. Kültürel etkinliklerimize herkesi bekliyorum.!” dedi.
Belediyenin Kültür ve Sanat Sorumlusu Mustafa Aktaş;“-Geçen yıl olduğu gibi Saat Kulesi Karikatürcüler Grubu bizleri yine onurlandırdı. Bu yıl Nasreddin Hoca’nın 800. doğum yılı sergisini festivalimizde açacak. Biz de bu konuda üzerimize düşeni yaptık. Sergi karikatürlerinden oluşan Saat Kulesi Dergisini 2000 adet bastık. Başta, 6 Ülkeden 350 konuk olmak üzere tüm misafirlere,festival ziyaretçilerine dağıtacağız.”dedi.
Mustafa YILDIZ*ileti-21Tem2008_18:07

Değerli MİZAH VE ŞİİR Dostları,
Sergi haberi bağlamında, Karikatürcü Mustafa YILDIZ arkadaşımızın ilettiği dokümanlar arasında yer alıyordu yukarıdaki fotoğraf.
Mecbur kalmadıkça, -yakışıksız kaçmaması için- özelimizi bu sayfalara taşımamayı yeğleriz.
***Bir sergi haberi için tarafımıza da ulaşınca ; benim için ayrı ve özel bir anlamı da olan bu fotoğraftan kısaca söz etmek isterim.
***19 Nisan 2oo8 tarihinde açılan 13. TÜYAP İZMİR KİTAP FUARI alanında yer alan Nasreddin Hoca 800 Yaşında Sergisi'ne katılmanın heyecanı , benim cephede sevince de dönüşmüştü. Çünkü; kadim dost ve arkadaşlarımdan -Ressam- Yusuf AVCI'yla , 20 yıla yakın bir süreden sonra yeniden görüşebilmenin sevincini yaşamıştım.
*
Karikatürcü Mustafa YILDIZ'a içtenlikle teşekkürler ediyorum, bu resmi gönderme inceliğini gösterdiği için.
*............................... sevdakâr çelik
FOTOĞRAFTA:
1-) sevdakâr çelik, 2-) yusuf avcı, ... 5-) özhan mercan, 6-) mustafa yıldız
***not ve özür:13. TÜYAP İZMİR KİTAP FUARI etkinlikleri çerçevesinde gerçekleştirilen N.Hoca 800 Yaşında Sergisi'nin ilkinde (19-27 Nisan 2oo8 ) tanıyıp çok da sevdiğim; (fotoğrafta 3 ve 4 numarayla işaretli) güzel yürekli arkadaşların adlarını öğrenememiştim. /*Bilgi iletilirse, buraya kaydetmekten mutluluk duyacağım.

Hiç yorum yok: