13 Ocak 2009 Salı

Oğuz Aral'ın teyzesi Huriye Ermete+
Huriye Ermete (Oğuz Aral'ın teyzesi) ve evlatlığı :)
İZMİR’DEN KARİKATÜRLÜ HABERLER!

ADANA’YA SELAM
“Çiçeği Burnunda Karikatürcüler” buluşması için Cemal İlkbahar ile valizimizi hazırladık. Cumartesi sabahı Adana’dayız. Fakat aklım Huriye Teyze’de...
Huriye Ermete, Oğuz Aral ustamızın teyzesi... İzmir’de oturuyor kendisi. Sık olmasa da zaman zaman görüşüyoruz.


İlerlemiş yaşına rağmen dinç ve sağlıklı...Sohbetini, anılarını dinlemeye doyum olmuyor.
Yeğenleri Oğuz ve Tekin Aral için yapılacak etkinliğe mutlaka gelir diye düşünüyorum. İki haftadır İzmir dışında olduğundan konuyu kendisine açamadım.
Bugün (13.o1.2oo9,Salı) döndüğünü söyleyince koşarak gittim yanına.
Oğuz Aral üstadın "Ebru" çalışması; Huriye teyzenin evinde, baş köşede; arka duvarda asılı..
Ne de olsa o da benim teyzem, hatta annemdi. Çünkü o da bana “Evlat” diye takılır.
Hemen konuyu açtığımda, hüzünlendiğini gördüm. Gerçekten son derece hassas, ince bir kişiliği var. “Yol, yorgunluk kendisini etkilemeyeceğini ama orada Oğuz’un öğrencilerini görünce fazla heyecanlanacağını, belki de dayanamayacağını” söyleyince ısrar etmedim.

"Son Gırgır" dergisini incelerken.
Söylemek istediklerini varsa iletirim diye sorduğumda;
“Çiçeği burnunda solmayan tüm gençleri gözlerinden öpüyorum. Adana’ya selam ve sevgilerimi gönderiyorum” dedi.
Oğuz ve Tekin Aral kardeşler, eşleri ve yakınlarıyla mutlu günlerinde...

Hiç yorum yok: