26 Nisan 2009 Pazar

bize bir mektup var *madalyonun diğer yüzü...*
Photobucket
İzleyicimiz Sayın Fikret AYDIN, "Madalyonun bir de diğer yüzü vardır." notuyla ilettiği ilginç espriye, bir de şiir eklemiş. Teşekkür ediyor, değerli izleyicilerimizle paylaşıyoruz:
PhotobucketŞİFRE
"Kaşın şifre
Gözün şifre
Gülmen konuşman şifre
Yaradan şifre yaratmış,
Seni çözmek için
Şifre müdürü mü olmalı?"

.....*Orhan Murat ARIBURNU
............ oOo
KADIN-ERKEK
-->DÜĞÜNDEN PhotobucketÖNCE.....>
>ERKEK: ELBETTE, BEN ARTIK DURAMIYORUM.!
>KADIN: GİDEYİM Mİ?
>ERKEK: HAYIR, AKLINDAN BİLE GEÇİRME!.
>KADIN: BENİ SEVİYOR MUSUN?
>ERKEK: ELBETTE...
>KADIN: BENİ HİÇ ALDATTIN MI?
>ERKEK: HAYIR, BÖYLE Bİ ŞEY NASIL AKLINA GELEBİLİR?
>KADIN: BENİ ÖPECEK MİSİN?
>ERKEK: EVET!.
>KADIN: BENİ DÖVECEK MİSİN?
>ERKEK: HİÇBİR ZAMAN
>KADIN: SANA İNANABİLİR MİYİM?.
---DÜĞÜNDEN PhotobucketSONRASI İÇİN
AŞAĞIDAN YUKARIYA DOĞRU OKUYUN.!
Glitter Graphics

Hiç yorum yok: