29 Nisan 2010 Perşembe

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar
............. Biliyon mu emmioğlu,
Okumayı belle demiştin ya hanı! İçimi bi heves gapladı ki heç deme!
Anamla asbapları yuduktan sona,
gendi gendime sohrana sohrana bahçaya gidiyodum.
Asiye Gadın’ı görmeyem mi! Hatça Gız’ın diyazası hanı!
“O ne gız, hotlaya hotlaya niyannı gidiyon? … eccük yavaş ol!
Az durda içesine iki laf edek!”

Söz takıldı dilime
Söyletmiyor kelime
İki satır yazınca
Şükrederim halime
Şinci gonuşmasaam “sen beni masimiyon mu” deycek…
Biliyom duymuştur okuma örgeneceğimi, eciğini cücüğünü sorar gari…
zati eyi bilirsin...birini yolda görmesin! Gendi horantası sankim,
milleti öö’le işinden eğliyo!..
“- İşim var eğleme beni Asiye Gadın!”
“-Haa! Şoo mesele disane!” “Eyi eyi!...Gız bana bak, bizim yegeni
fazla yormayasan ha!”
“He he…olur!..sen heç tasalanma…”
“Taa evden ağrı goşarak düşmüşüm yola…defteri galemi
goynuma sahğlamışım…işim vaa gücüm vaa!
bahçadaki otları tezcene yolup tezcene gideyim Hatça Gız’a deye…
gonuşmanın zamanı mı şinci!?..
yörüdüm gettim…
önümden bi gara pisik geçcek de nazar deycek deye ahğlım çıkıyo zati…
Aha şuramda da bi sızı!… ( hanı sol yanıma seni goyduğum yer vadı ya!)
Ne deye sızıladığını sen eyi bilirsin Emmi Oğlu!...Hemi de çook!..
Hele bi harfleri birbirine çatmasını örgeneyim..her bi şeyi yazcam sana…
Hemi de her bi şeyi…
......... Kalem aldım yazmaya
.......... Nameleri yazmaya
.......... Görenler şaşıverdi
.......... Başımdaki yazmaya

Gal sağlıcakla Emmi Oğlu…
Emmi Gızı selam ediyo…
ileti_28Nisan2o1o-00.26
Photobucket

TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: