4 Nisan 2010 Pazar

pas geçilmeyecek fikir_A_lar... MEKTUP YAZDIM BUBAMA
Çalışmak için kente gitmiştir Şaban. Gün olur babasına bir mektup yazar. Hal hatır sorup, selam ve kelamları da yazdıktan sonra; mektubunu şu notla bitirir:
"Uyyy Babacuğum., Acele cevabini bekleyrum. Yalnız, zarfa biraz da para koyarsan iyi olur. İmza:Oğlun ŞABAN."
İki hafta sonra mektubun cevabı gelir. Şaban büyük bir heyecanla zarfı açar. İçinden sadece mektup çıkar. Mektubun sonunda da bir not vardır:
"Oğlum Şaban, sana para göndereceydum. Ama ha bu geri zekali anan zarfi kapatmiş. Bir dahaki sefere gönderirim, tamam mi benum güzel evladım. İmza:Bubacığın TEMEL."
*
HENÜZ ALINMAYAN MEKTUP
Akıl hastanesinde koğuşları gezen başhekim; bir hastasının, oturduğu yerde bir şeyler yazdığını gördü:
- "Kolay gelsin, ne yazıyorsun?"
- "Mektup yazıyom efendim."
- "Yaaa.?!. Kime yazıyorsun?"
- "Kendime yazıyom."
- "Peki ne yazılı mektupta?"
- "İlahi doktor bey, deli misiniz siz; mektubu daha almadım ki.!. Şimdi ben içinde ne yazdığını nerden bileyim?"

Hiç yorum yok: