30 Eylül 2010 Perşembe

MAHKEME KORİDORUPhotobucket


SORU: Doğum tarihiniz nedir?
YANIT: 15 Temmuz
SORU: Hangi yıl?
YANIT: Her yıl...
***
SORU: Hastalığınız hafızanızı etkiliyor mu?
YANIT:: Evet .!
SORU: Peki ne şekilde etkiliyor?
YANIT: Olayları unutuyorum.
SORU: Bize unuttuğunuz bir şeyi örnek olarak verebilir misiniz?
Photobucket
SORU: Sizinle yaşayan oğlunuz kaç yaşında?
YANIT: Ya 38 ya da 35. Hangisi olduğunu hatırlamıyorum.
SORU: Ne kadardır sizinle yaşıyor?
CEVAP: 45 yıldır…
***
SORU: Kocanız uyandığı zaman, size söylediği ilk şey neydi?
YANIT: Bana, ‘Neredeyim ben, Canan?’ dedi.
SORU: Peki bu niçin canınızı sıktı?
YANIT: Çünkü benim adım Asuman…

***
SORU: Korna çaldınız mı?
YANIT: Kazadan sonra mı?
SORU: Kazadan önce.
YANIT: Tabii; 10 yıl boyunca…
***
SORU: Kadının üç çocuğu vardı değil mi?
YANIT: Evet.!
SORU: Kaçı erkekti?
YANIT: Hiçbiri.
SORU: Hiç kız çocuğu var mıydı?
***
SORU: Saldırganı tarif eder misiniz?
YANIT: Orta boyluydu, sakalı vardı.
SORU: Kadın mıydı, erkek miydi?
***
SORU: Merdivenlerin bodrum katına indiğini söylediniz. .
YANIT: Evet.!
SORU: Aynı merdivenler yukarı çıkıyor muydu.?
PhotobucketSORU: İlk evliliğiniz nasıl sona erdi?
YANIT: Ölümle.

SORU: Ölen kimdi?
***
SORU: Vücudu incelediğiniz zamanı hatırlıyor musunuz?
YANIT: Otopsi 18.30 da başladı.
SORU: Adam ölüydü değil mi?
YANIT: Hayır.! Durduk yerde neden kendi üzerinde otopsi yaptığımı merak ediyordu.
*
ileti_mehmet songur_28.o9.2010/11.25 

Hiç yorum yok: