9 Kasım 2010 Salı

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar .....
Ah benim inci tenem,
yere göğe goyamadığım sevgili Emmi Oğlu’m,

Aha şu gurbetlik var ya Emmim Oğlu, heç eyi de’el… Niden dirsen, elimi uzatsam
dutamayom, seslensem sesimi duyuramayom… Özleyom hem de çoook, emme inan gene de
gahretmeyom… şükür deyom…
Şu bayramlar da eyi ki olmuş… Oğlanlar, gelinler, oğul uşak hepiciği toplaşıveriyo
köyümüze şenlik oluyo… sevenler birbirine gavuşuyo…hasretlikler biteyo…

İçimde bi sevinç bi sevinç, inan ossun galbimin orta yeri sıkışıveriyo…
Öö’le gün sayıyom… “Bayrama geliyom Emmim Kızı” deye yazdığın mektubu
goynumda saklıyom…
Gelecen ya hanı, yüreciğime bi guş gondu sanki pır pır edip duruyo…
bi de bana şiyir yazmışsın ya, nideceğimi bilemedim…yanaklarım al al olmuş…
utandım işte…
goynumdan çıkarıp çıkarıp okuyom anamdan gizli… eccik otursam gızıyo…
Görsen sinilli sinilli söleniyo… Neymiş; daha aşı goymamışım
ocağa, her iş duruymuş, ben keyif ediymişim…aha şinci ağşam olacamış…
eşitmezden geliyom bazı…
*
.
=Neyse, sen eyisin de’el mi? İşlerin nası gidiyo? Gendini fazla yormayasın he mi?
“Gupguru galmış senin Emmi oğlu”n dediydi Rüstem dayı… Hanı bi işi varmış ya
senin oralarda, sana da uğrayıvemişdi…

ondan deyom…
Gözüme uyku girmediydi günlerce…
Ah deyom, şinci Emmi Oğlu’mun yanında ossam da onun hızmatını da
görüvesem
deye hayıflanıyom bazı… şart ossun ne dirsen yapardım...
guru hayal işte…
Ben gene bi mani yazam sana:

Gece ayrı gündüz ayrı
Eller ayrı sen ayrı
Gönlüme düşmüş ateş
Kalamam senden ayrı

Artık mektubuma son verirken selam eder hasretle seni beklerim… Sağlıcakla galasın …

............ Emmi Kızı…
ileti_o8Kasım2o1o-15.36

Photobucket



TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: