26 Şubat 2012 Pazar

pas geçilmeyecek FİKİR-a-LAR... SEN AĞLAMA
Öğrenci, ağlayarak eve geldi.
-N'oldu evladım, neden ağlıyorsun? diye merakla sordu annesi.

-Neden olacak, öğretmenden dayak yedim.
-İyi de niçin?
-Niçini var mı anneciğim, öğretmen benden daha güçlü de onun için...
Photobucket 
YAŞINA GÖRE
Onuruna verilen ziyafette, ünlü ressama 100 yıllık bir şarap ikram ettiler.
Ressam şarabı içip bitirdikten sonra, kendisine şu soruyu sordular;
-Şarabı nasıl buldunuz efendim?
-Enfes, lakin yaşına göre oldukça küçük gösteriyor.
*
YUVARLA(n)MAK
1. Adam, 2. Adama şöyle dedi:
-Her akşam bir yetmişlik rakı yuvarlar, bana mısın demem.
2. Adam sormadan edemedi:
-Peki sonra?
-Vallahi azizim, sonra da o beni yuvarlar...hi hi hehim hi hi :)
Photobucket
MERAK ETMEYİN
-Doktorcuğum, ne olur söyleyin; hastalığımın nedenini saptayabildiniz mi?
-Henüz değil, fakat çok da merak etmeyin, pek yakında durumu ortaya çıkarırız.
-İyi de ne zaman.?.
-Otopsi sırasında...
Photobucket

Hiç yorum yok: