5 Eylül 2014 Cuma

İkram TAŞTAN_*şiir ve fotoğraf*ı...ve Polat AYDIN, Sevdakâr ÇELİK yorumu


 

                         YORULDUM
Tükenen umudun, sevdanın, düşün,
Yıllarca peşinden koştum, yoruldum...
İçimi titreten o ilk gülüşün,
Yıllarca peşinden koştum, yoruldum...

Ne sevdalar kaldı senden geriye,
Ne umutlar, ne acılar, ne düşler...
Yapayalnız, tek başına, çaresiz,
Yıllarca peşinden koştum, yoruldum...

Adı neydi bilmem; sevgi mi, kin mi,
Yıllarca beynimi kemirdi durdu...
Kime anlatsaydım, kime derdimi,
Yıllarca peşinden koştum, yoruldum...
                           İkram TAŞTAN
(İstanbul, 12/02/2012, saat: 23.55)

  • Polat Aydin : İkramcığım. Eline sağlık. Çok net. Tepelerin adlarını bile yazabilirim. Hele karlı gözüken büyük bayırda ayak basmadığım yer yok. Hele Gülgülüpert, Bozkaya,ve diğerleri.18 Ekim 2013,
  • Polat Aydin :Sevgili Sevdakâr Çelik dostum. Kıymetli arkadaşım. Sağ tarafta bulutların bitiminde ki tepe ve Bulutları sola doğru takip edip , blutların ve ormanın bitimi gibi görünen semer biçimindeki tepe ve o alan doğduğum topraklar. Ben olmasamda ayğın düşerse her taşın dibinde, her ağacın gölgesinde ve her pınarın başında anılarım var. Kuzu yaydım. Koyun yaydım. Çocukluğumu ve gençliğimin bir kısmını işte tam da orlarda geçirdim. İlkoulu bitirme sınavları test kitabı vardı. O görüntülerde koyun kuzu yayarken noktası virgülüne kadar ezberlemiştim. Cilavuz maceramın temelleri işte tam orada kuruldu. Sevgiler sunarım. İkram Taştan’a da bu güzel enstantane için teşekkürler.10 Ocak,2014

Hiç yorum yok: