17 Ağustos 2007 Cuma

* iletiler... MEKTUPLAR...*


1.MEKTUP:

Karikatürist Cemalettin GÜZELOĞLU’dan
Sevgili arkadaşım,Basarılar dileğiyle kutlarım. Bir ayı aşan süredir İzmir dışındaydım. Birazda bilgisayar özürlü olmam nedeniyle kutlamam geç oldu. Kusura bakma.
Sevgilerimle......

Cemalettin Güzeloğlu
16.o8.2oo7
*-*-*
Candan Aziz Arkadaşım,
Bütün kalbimle teşekkür ederim. İlişkilerini olgunluk ve güleryüzle sürdüren senin gibi bir arkadaşta kusur aramak, "kusur"dur. Müsterih olun!..
Doğrusunu istersen, “kutlanma” beklentisine girmedim. Girmemeliyim. İş güç koşturmacasındadır dostlar ya da tatilde... Sen gibi dostlarımız da şıklık yapıp bir selam uçurunca; kuşkusuz, ziyadesiyle mutlu da oluyoruz. Sağ olun!..
Üstelik, saygıdeğer eşinle birlikte “asker yolu” beklediğinizi de biliyorum.
Sıklıkla aklımdan geçen sevgili CEM’e selam ve sevgilerimi ilet lütfen. Güzel gözlerinden, yanaklarından öptüğümü söyle!..
Kalbim daima siz dostlarımladır.
Derin sevgilerimle... ( Güzel çalışmalarına sayfamız daima açıktır.)
Sevdakâr
-------------------------------
2. MEKTUP:

Karikatürist Tolga SAKARYA’dan
Tüm içtenliğimle çok çok teşekkür ederim.
Daima sizlere ayıracak vaktim var.
Tolga
16.o8.2oo7
*-*-*
Değerli MİZAH VE ŞİİR Dostları,
Bu sayfada gördüğünüz, “Görmeyen Gözler Resim Yapıyor” başlıklı haber, gerçek bir başarıyı anlatır.. Sevgi dolu ve özverili bir insanı anlatır...
Birçok kişisel başarısının yanında, 1998 Türkiye Milli Olimpiyat Komitesi Fair Play Konseyi karikatür dalı Türkiye birincisini anlatır.
İyi de, yeterli değildir bu iki cümlenin onu anlatması. Bir de kendi kaleminden yazdıklarına göz gezdirelim. Diyor ki: “ Bir çok kişisel başarım var, ama benim gözümde en başarılısı; sekiz yıl boyunca kendi imkânlarımla “Grup Buradayım”ı gönüllü olarak yaşatmak oldu. Görme,işitme,bedensel ve zihinsel engelli çocuklarıma çizgiyi anlatmak... Sıfırdan var olmak...”
2005 yılı Eylül’ünde; işitme, zihinsel, bedensel ve görme engelli çocuklardan oluşan Sanat Topluluğunu kurdum. Gönüllü olarak çalışmalarım devam ediyor. Grup Buradayım-Görme, işitme, bedensel ve zihinsel engelli çocuklarım. Görme oranı sıfır düzeyindeki çocuklarda Çizgi Eğitimini yani Şenver Projesini başlattım. Grubum ile çalışmalarımıza devam ediyoruz...
Sevgili Dostlar,
İşte bu iyi yürekli dost, tüm bu uğraşlar yetmiyormuş gibi, BLOG’umuzun yayına başladığı ilk günden beri; destek vermek, yanımızda olduğunu hissettirmek için çırpınmaktadır. Bizim de yüreğimiz onunladır. Ve onun gibi hayatı güzelleştirme çabasında olan herkesledir. Öyle de olmalıdır.
Özetle, şunu diyebilirim:
“-Tolga Sakarya, Iyi bir insandır....”
Kendisine buradan, derin sevgilerimle teşekkür ediyorum.
Sevdakar
----------------
3. MEKTUP:

Sayın İsmet AYDIN’dan...
Mizah öykü ve romanları okumaktan zevk alan, memur emeklisiyim. GIRGIR’dan sonra bu edebi türe üvey evlat muamelesi yapıldı.
Bir tesadüf sonucu , bir internet sitesinde LAHMACUN mizah öykü BLOG’unun tanıtımını gördüm. (Size gönderiyorum.) Sevincimi anlatamam. BLOGUNUZDAKİ iki öyküyü de, ailecek zevkle okuduk. Sizi de GIRGIR’daki öykülerinizden hatırlıyorum. Beni o günlere götürdünüz. Minnettarım. GIRGIR’da çok başarılı öykücüler vardı. Seslerini duyamaz olduk.
Daimi başarı dileklerimle Saygılar sunarım.
İsmet AYDIN
Emekli
16.o8.2oo7
* * *
Saygıdeğer İsmet Bey,
Hayatın içinde var olan ve ancak hayat çizgilerimizin kesişemediği sizin gibi güzel insanların, dopdolu yüreklerini bize açmaları en büyük ödülümüzdür.
Bir bilardo masasındaki tek bir topun harekete geçirilmesi, nasıl ki diğerlerini de harekete geçiriyorsa; yüreğinde sevgi olan insanlar da birbirini harekete geçirir.
Sizin gibi değerli insanların bizdeki etkisi işe yarar ve çoğaltırsa kıymetli insanları, ancak o zaman varlığımızın bir kıymet-i harbiyesi olacaktır.
Emeklilik yaşamınızın sağlık ve mutlulukla geçmesini diliyor, saygılar sunuyorum size.
*Bize ikâmet adresinizi yazmak isterseniz, size kitaplar gönderelim. Ola ki edinemediğiniz kimi mizah öykü kitapları bizim raflardadır.
Saygılarımla...
Sevdakâr ÇELiK
***
LAHMACUN mizah öykü * MİZAH VE ŞİİR’den BİR RİCA:
BLOG’larımızla ilgili, iyi niyetle yapılmış tanıtım ve haberleri, dostlar ve izleyenlerimizden öğrenebiliyoruz. Dostlarımız, böylesi bir iyi niyet girişiminde bulunmadan önce (ya da sonra) tarafımıza bilgi aktarırlarsa sevineceğiz.

Hiç yorum yok: