7 Aralık 2007 Cuma

“Gazeteci olunmaz, gazeteci doğulur!” ilkesini hayata geçiren büyük insan, ciddi gazeteci DOBU EZMAN ABİ sizin için “gerçek” haberleri silkeliyor...

GERÇEK BİR HABER:-
"SAFFET SOYKAL TV’deki Programı sırasında sinirlendi. "
- - -
İŞTE YORUMUM:
Efenim bi kere bu sayfada Kendime, Kedime ve Kargama (3 K ilkem) uygun bir yer bulamamanın derin hiddeti ve şiddeti içindeyim efenim! Bu sorunu çözmek için yıllarımı harcadım. Ölmek var, dönmek yok efenim!.. İlle de 3K.!.
Efenim, bu girizgâhtan sonra hörmetler ederim efenim.!
Neymiş efenim, “Saffet Soykal Beyfendi, TV’deki programı geç başlatıldığı için sinirlenmiş.”
İyi etmiş efenim... Sinirlenmeyip de göbek mi atsaydı efenim. .. Susa susa susuz kaldık efenim... Sustukça başımıza vurulup ekmeğimiz alınıyorsa, benzin vadı da içtik mi efenim?. (Bu cümlem fevkalade anlamlı oldu... Oh olsun!.)
Saffet Bey de tıpkı benim gibidir efenim, biz susmayı sevmeyiz efenim... Biz çok ciddiyizdir. Sinirlenmek şanımızdandır...
Bir kez daha programı geç başlatılırsa, Saffet Bey TİVİ’ye çıkmayacakmış efenim.
Peki ben ne yapıyorum?. Programı filan iplemiyorum. Gel yaz diyorlar, yazmıyorum. Gel çiz diyorlar, çizmiyorum. Sadece kafam bozulursa çizerim, hem de iyi çizerim efenim.
-Hi hi.!. Heyk heyk!..
Reca ederim efenim, ben gülsem de siz gülmeyiniz!.
Huooop! Alooo!
Efenim ben ciddi adamım -pardon- ciddi gazeteciyim efenim!. Saffet Bey de ciddi TİVİ’cidir, severim efenim... Sululuğu sevmeyiz efenim. Bizim hanım da Saffet Bey’i bi sever bi sever ki, olsa o kadar! İlle de Saffet!.. Palavra atıyorsam “KARGA”m , “KEDİ”m ve KENDİM’in ölüsünü öpiyim.... Efenim ben TİVİ’cinin sinirli olanını severim efenim...
Efenim, büyük zorluklarla elde ettiğim şu LİNK’ten--> http://www.youtube.com/watch?v=kfb6JSHfrD4 Saffet Soykal Beyfendiyi günde üç posta izlemezseniz küserim efenim...
Beş posta da olabilir efenim!.
*İşte size 2. LİNK--> http://www.youtube.com/watch?v=zERgsKQdC9Y&NR=1
Çıt yok efenim! Çizerim!
Miyav var, gaaak var; ama gık yok efenim!
Çıt da yok!
Görüşücez efenim!
---- - - - - - - -- - - - - - - sevdakâr çelik
1.LİNK: http://www.youtube.com/watch?v=kfb6JSHfrD4

Hiç yorum yok: