19 Mart 2009 Perşembe

fikir_A_lar...

Photobucket...SİNEMA VE
Sinema salonunda heyecan üst düzeydedir.
Gösterimdeki film oldukça etkileyicidir çünkü.
Bir seyirci , daha fazla dayanamayıp; müdürün odasına çıkar:
“- Salonda ben de sigara içebilir miyim?” diye sorar.
“- Hayır.!.” yanıtını alır.
“- İyi de, içeride herkes sigara içiyor ama.!.”
Bu eleştiri üzerine Müdür,
“- Onlar izin almadılar ki.” karşılığını verir.
Photobucket...SEN HİÇ
Yargıç, sanığa sorar:
-Evli misin?
-Evet efendim.!.
-Kiminle evlisin?
-Bizim hanımla efendim.!.
Yargıç sinirlenir:
-Ne yani, sen hic erkekle evlenen gördün mü?
-Gördüm efendim.
-Peki kim?
-Bizim HANIM, efendim.!.
Photobucket...PAPAĞAN VE ÖZÜR
Adam; ara sokaklardan geçerken, evlerden birinin penceresinde sevimli bir papağan görür.
Merakla pencereye yaklaşır.
“- Vay be, bu ne kadar ilginç bir kuş.!.” diye mırıldanır.
Adamın şaşkınlığı karşısında papağan;
" -Açıkta bi şey mi gördün birader, ne bakıyorsun öyle.?. "diye seslenir.
Adam, büyük bir mahcubiyetle;
“-Özür dilerim arkadaş, inanın ben sizi kuş zannettim.!.” der.

Photobucket

Hiç yorum yok: