6 Kasım 2009 Cuma

EKBER POLATOĞLU& OZAN MERİÇ ÇELİK
............... Usta ozan Ekber POLATOĞLU, MİZAH VE ŞİİR Dostları’nın yabancısı olmadığı bir isim... Onu, çalıştığı gazetede, sevgili oğlum Ozan Meriç’le ziyaret ettik... Güleryüzle, hoşsohbetlerle, şiirlerle ağırlandık... Birkaç saat sonra vedalaştığımızda, yanımıza bir de şiir aldık, siz değerli dostlarla paylaşmak için... (31.10.2oo9)
DERBİNİN ARDINDAN(G.Saraylı Ağzıyla Derbi)................................. OLUR MU?Züğürt tesellisi benimki bu ya
Fener’i yenmeye gelmişti güya
Gerçeğe dönmesin ‘’Korkulu Rüya’’
Dua eden hiç muratsız olur mu?

Sahada görünce Colim Kazım’ı
“Bu mu forvet?” dedim, açtım ağzımı
Yeter artık tanrım duy niyazımı
Fenerbahçe forvet hatsız olur mu?

Cimbom Kadıköy’e farklı geliyor
Dokuz yıldır burda hep yeniliyor
Bu bir ‘’Fener klasiği’’ biliyor
Saraçoğlu şatafarsız olur mu?

Dedim; Servet, Gökhan hata yapmasa
Defansıma travma yaşatmasa
Rijkaard Hoca acemilik katmasa
Derse çalışırsan rantsız olur mu?

Felek yine ağu kattı aşıma
Alex De Souza çıktı karşıma
Her zamanki rüya bela başıma
Rüyalar bu kadar tatsız olur mu?

Emre topu Vederson’a aşırdı
O da kesti 18’e düşürdü
Franco, Alex’i gördü şaşırdı
O bir kral, kral tahtsız olur mu?

Yine Alex, topu kapmış geliyor
Franco top değil ayak çeliyor
Ve penaltı olduğunu biliyor
İnsan böyle patavatsız olur mu?

Biraz umutlandım Hakan Balta’yla
Volkan golü yedi bariz hatayla
74’te yumruk atan Keita’yla
Hareket kırmızı kartsız olur mu?

Alex akıl dolu, Gökhan sa hızsa
Colin Kazım gönül çalan hırsızsa
Fenerbahçe 5 köşeli hırsızsa
Yürekli işçiler taçsız olur mu?

Guiza’yı gördüm kale önünde
Dedim ki, inşallah değil gününde
Gol krallığı da varmış dününde
İnsan hiç bu kadar bahtsız olur mu?

Dönüp 9 yıla şöyle bir baktım
Korku yakın, cesaretten uzaktım
10 yıl gitti, onbire ışık yaktım
Vazgeçemem insan ahtsız olur mu?

Boşa gitti bunca dua, emekler
Kadıköy’e gelen her takım tekler
Üzüntümüz yeter, uzatma Ekber
Fenerliler kravatsız olur mu?
.................... Ekber POLATOĞLU .(2oo9) SEVDAKÂR ÇELİK & EKBER POLATOĞ

Hiç yorum yok: