7 Şubat 2010 Pazar

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar
Canımdan gıymatlı emmi oğlu,

Bu Hatça kız var ya? pek hınzır!.
bi şey anlatmaya gelmeyo..
İçim dolduydu gene, söyleyivediydim…
“Yazcam” dedi, yazma dedim ama dinlemedi.
Hele bi daha anlat…
onun da hoşuna gitti zahar. hınzır kız… gülü gülüvedi…
Hatça kızı mı kıracaktım? Anlatıvedim yeniden…
Şinci,
sabah anamın sesiyle uyandım. erkenden de kaldırır beni zati…
Ana azıcık daha yatayım dedim emme diğnemedi.
Kalk hele kalk, uzaktan misafirimiz var!..
şaşıvedim… uzaktan kim ola ki?..
Yol kapalı. Kar heç durmadan dolduruyo her bi yanı…
. köyün en alt başındaki Gülsüm nine olsa,
bizim eve en uzak onun eviydi, o da gelemezdi biliyom.
ayaklarında sızı var. sobanın yanından heç kalkamaz…
İçimden, hayır ola diye diye kalktım gari…
ha bire “ tez ol” deyip duruyo, anam…
Odaya girdiydim… bi de ne göreyim?...
şaştım kaldım!…dilim tutuluvedi…
anam,
“hoş geldin disene a gızım” deyo,
ağzımı açacak oluyom…
ı-ıh!..töbe!.. bi şeycik deyemeyom…
emme bi yandan da şu yüreciğim gümbür gümbür atıyo…
kendi gözlerime bilem inanamıyom…

emmi oğlu mu gelmiş yoksa dedi Hatça kız gene gülerek…
hemencik bildi…
gelmesine gelmişti emme ah bi de anam beni uyandırıvemeseydi
dedim…
konuşamadık ki heç!…
hasretin daha bi düştü yüreciğime…meğer ne zormuş ayrı kalmak …
“emmi kızının çokca selamı var” diye yaz dedim Hatça kıza…
beni merak etmesin…yeter ki kendi eyi olsun…canı sağ olsun…

................. (şey...emmi oğlu... bi manim olduğundan, gari bu mektubuma mani yazdıramayom... bu seferlik gusura bakmayasın, gelecek sefere mutlaka bi mani söyleyivicem senin için... şeeey, gusura bakmıyon de'el mi.?.)
.......................................... emmi kızı…
ileti_05.02.2010 Photobucket
TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: