14 Şubat 2010 Pazar

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar
gıymatlı emmim oğlu için…

( emmi oğlu için söylenmiştir bu maniler…
hemi de emmi kızı’ndan…sakın ola ki düğün derneklerde aynısını söylemeyesiniz, hemi de bu gözel -sevgililer günü- nde… benden dimesi… )
a benim güzel yarim
dilleri datlı yarim
geleceksen gel artık
beni sevindir yarim
(gece gündüz bekliyom beklemesine de nasıl gelcek ki?
gelmesi de zor… gitmesi de…)

tek olursa birimiz
eksik kalır sevgimiz
iki cihan bir olsa
ayrılmayız ikimiz

(…yemin billah…canıma gıyarım ondan eyi…)
deniz mavi gök mavi
yakışır bana mavi
düğün dernek olaydı
giyerdim gene mavi

(mavi yakışıyo dimiştin ya hep mavi giyiyom işte...)
“geleydim” olmaz dedi
“az dur az düşün” dedi
sevdiğim uzaklardan
“datlım gıymatlım” dedi
(düşündüm… düşündüm…emme neyi düşündüğümü bilemedim…
aklımda bi tek “datlım gıymatlım" galdı…)

dereler buz bağlar mı
kara sevda dağlar mı
sevdiğim oralarda
için için ağlar mı

( dereler buz bağlarmış
kara sevda dağlarmış
bilseydim sorar mıydım
meğerse yaslardaymış)

gün gelir gece biter
bahar geçer kış biter
yeter ki sen gamlanma
hasretlik elbet biter
(sevgili emmi oğlu, geçen sefer manim olduğu için mani söyliyivimemiştim ya hani…seni azcık meraklandırıveriyim dediydim gendi gendime…hani bugün yüreciğim pır pır ediyo ya! gözel bi günmüş ya! işte o nedenle… ağnadın gari di mi?)
.............. emmi kızı
ileti_13.02.2010
Photobucket
TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: