11 Mart 2010 Perşembe

şiirler ... ÖZDEMİR ASAF



ALTINCI GÜN
Benim söylemek için çırpındığım gecelerde,
siz yoktunuz.
*
JÜRİ
Bütün renkler aynı hızla kirleniyordu,
Birinciliği beyaza verdiler.
*
MACERA
Ben yürümeye başlayınca denizlerin üstünde
Karalarda koşanlar durup bana baktılar.
Ben de gittim
Sığınacağım adaları birer birer batırdım.
*
MESAJ
Ölebilirim genç yaşımda,
En güzel şiirlerimi söylemeden götürebilirim.
Şimdi kavakyelleri esiyorken başımda,
Sevgilim,
Seni bir akşam-üstü düşündürebilirim
*
SAÇLARI
Bilmiyorum ne vardı saçlarında..
Rüzgâr mı delice eserdi,
Gözlerim mi öyle görürdü yoksa..
Saçlarının her haali hoşuma giderdi.
*
SAYGI
Sana güzel deyorlar;
Sakın olma.
*
Ç
Ben uyurken
Duvarıma tırmandın
Güllerimi yoldun

Ve bütün şikâyetin
Sen uyurken
Bahçene girenlerden
*
KOLSUZUN
Düşlerimde ne bıçaklar fırlattım..
Hepsi saplandı.
………………. ÖZDEMİR ASAF
kaynak_memet fuat_ çağdaş türk şiiri antolojisi_5.basım 1991_adam

Hiç yorum yok: