26 Temmuz 2010 Pazartesi

pas geçilmeyecek fikir_A_lar...BORÇLU KİM?
Adamın biri göl kenarında vakit geçirirken, eşine benzettiği bir kadının göle düştüğünü görmüş. Yüzme bilmeyen kadın, boğulmak üzeredir. Adam o telaşla;
“-İmdaaat! Karım göle düştü!” diye bağırmaya başlamış. Bereket, o sırada balık avlayan birini görüp, yanına seğirtmiş:
“-Lütfen yardım edin!” demiş. “Karımı kurtarırsanız size bin lira veririm.” diye de eklemiş.
Balıkçı hemen atlamış göle. Bir iki sert kulaçtan sonra kadını yakalayıp, sahile çekmiş. Sonra da aldığı gibi kucağına, kumsalda bekleyen adamın ayaklarının dibine bırakmış:
“-Evet üstadım!” demiş, “İşte karınız! Bin lirayı alayım!”
“-İyi de birader...” demiş adam, “Ben karım zannetmiştim, bu benim kayınvalidem!”
Cebinden cüzdanını çıkarmaya davranan Balıkçı; “Tüh be böylesi şansa.! Demek bu kayınvaliden?. Peki şimdi ben ne kadar ödeyeceğim sana.?” demiş.
.
ŞAMPUAN
Duş almaya giren Cavit, bir şişe şampuanı saçlarına boşaltıp ovmaya başlar. Havlu bırakmak için banyoya giren annesi hayretle sorar:
“-Evladım, şampuanı köpürtmek için kafanı ıslatmayacak mısın?”
Annesinin niçin bu kadar şaşırdığına şaşıran Cavit, yanıt verir:
“- Hayır anne! Bu şampuan kuru saçlar içinmiş.!.”

Hiç yorum yok: