15 Ocak 2011 Cumartesi

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar .....

 
Benim Çok Gıymatlı Emmim Oğlu,Sen gibi gıymatlı mektubunu bi gözel eyicene okudum… emme bağzı yerleri tam
Ağnayamadım, eccik gafam garıştı. diploma felan demişin! “ al, dursun bi kenarda…” helbet
möhim şeyler… sen ne dirsen inanırım valla! Böyük adamsın evelallah!
Yazmayı okumayı belleyince diploma veriyolar dimek ki!? deye düşündüm gendi gendime…
Heral onu deyosun Emmim Oğlu, heç bilmiyodum!…
Eyi!..
Gider sorarım örgetmene…yarın birgün ilazım olcak madem! Seni gırana gader gafamı
gırarım da’a eyi!..

Hava nası orda? Bi soğuk bi soğuk buralar!. Dışarı çıkası gelmiyo insanın… ıscacık sobanın
yanında gıvrılıp uyuyagalıyom bazı seni düşünükene…valla deyom!. Şart ossunkine dört
gözle bekliyom senden gelcek bi sesi bi habarı… gış günü işte… bağ bahça işi de galmadı…
Dantel mantel örüyom işte, vakıt geçiyo…
Bazı, evvelki yazdıklarını okuyom, hanı ben bilmezden önce Hatça Kız okuyodu ya!
ben de hepiciğini gafama yazıyodum…
Aha şinci de gendim yazıp okuyom sayende!..sen zorladıydın ya hanı!..
İşin gücün rastgele!
İşte bö’le sevgili Emmi Oğlu!...

Şeyy!...Emmi Oğlu, bi şey deyvercem emme meraklanmayasın ha!.. sen üzülmeyesin deye
dimemiştim! İnan os’sun şinci çoook eyi!
Sen gittikten kelli gınalı guzum Yetim kötüledi… epeydir heç bi şey yemiyo
içmiyodu…gupguru galdıydı.. bi gorktum bi gorktum!
Gurbete gidekene:
“Yetim’i sana emanete ediyom Emmim Kızı, ona gözün gibi bakasın.” deyverdiğini
heç unutmadım.. Gendimden önce onu yedirip içiriyodum, gış gününde hele heç dışarı da
çıkarmıyodum ya!...
senilen çokcana vakıt geçirince hemencik alışıvedi zahar!..sen gedince de dayanamayıvedi,
belli!.. ardından ö’le bi meliyodu ki duysan gözlerine yaşlar doluşuverirdi!.
bi gece çok gorktuk anamla, zabahı darın ettik! galıvedi ataşlar içinde!.. anamla başını
bekledik… şükür!.. ezanla, açtı gözünü…
şinci eyi, valla! …umudunu kesti gari napsın!
Ne dimek istediğimi sen ağnamışındır !..
Bi de mani deyem ki da’a eyi ola!..

Yarim gitti gurbete
Söz düşer mi ellere
Sesini bir duyaydım
Ağlayaydım dizinde
Sağlıcakla galasın sevgi Emmim Oğlu, tez yazasın cevabını hemi?

............ Emmi Kızı…
ileti_14Ocak2o11-14.51

Photobucket



TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: