8 Aralık 2007 Cumartesi


“Gazeteci olunmaz, gazeteci doğulur!” ilkesini hayata geçiren
büyük insan, ciddi gazeteci DOBU EZMAN ABİ,
büyük fedakârlıklarla elde ettiği
GİZLİ SIRLARIMIZI (!) ifşa ediyor.
Efenim Hörmetler ederim.
Bir iki gün önce yine beraberdik efenim. Bu sayfanın rejisine kızgınlığım sebebiyle sık sık birlikte olamıyoruz. Muhterem biraderim ve asabiyatdaşım Saffet Soykal Beyfendinin haberini takdim etmek durumu hâsıl olmasaydı, beni zor görürdünüz efenim. O da -tıpkı benim gibi- çalıştığı TİVİ’nin rejisine çok sinirlenir... İyi eder, az bile... Biz medya şöhretleri yüzümüzü eskitmek istemeyiz efenim. Bizim yüzümüz (müsadenizle bir de espri yapayım) bizim BİN’imiz fevkalede kıymetlidir efenim. -Hi hi.!. Heyk heyk!.. Efenim bize can feda... -Hi hi.!. Reca ederim efenim, ben gülsem de siz gülmeyiniz!.
Huooop!.. Alooo!..
Efenim ben ciddi adamım -pardon- ciddi gazeteciyim efenim!. Laubalilikten ve mizahtan nefret ederim.
Efenim şimdi sadede gelelim.
Kendileriyle çalışmaktan muzdarip olduğum bu sayfa yönetiminin gizli bir sırrını ifşa ediyorum efenim.
Bildiğiniz ve toplu fotoğrafımızda da gördüğünüz gibi geniş bir kadroya sahip birisiyim. Üstelik fevkalade asabiyim de... Haber alma ağım geniştir efenim. Ben var ya ben, benim bir elim Çin’e bir elim maçine ulaşır efenim. Turnayı gözünden vururum. Kaçmaz yani... -Hi hi.!. Heyk heyk!.. (Gülmem sinirdendir, aldırmayınız.!. Dedim ya, ben fevkalade ciddiyimdir. Ö'öle kolay kolay gülmem, gülenleri sevmem...)
Efenim şey diycektim...
Bu sayfa rejisi var ya... Bunlara çok iyiliklerim dokundu efenim. Fekaaat, nankördürler... Dedim ki, siz Sezen AKSU’yu nasıl bilirsiniz, dedim. “-Şarkıcı, şarkı sözü yazarı biliriz” dediler...
Eee, başka?..
Başka yok efenim... Tın tın.!.. Bilmiyorlar yani...
-Sezen AKSU’nun bir zamanlar mizahî yazılar yazdığını da mı bilmiyorsunuz, dedim.
Şaşırdılar efenim... Bilmiyorlarmış... Bilmezler... Ben biliyorum ama... Ben bilirim efenim. Asabi insanlar her şeyi bilir efenim.
Şimdi bu reji var ya , bu reji... Bunlar arayıp tarayıp, Sezen AKSU Hanfendinin mizahî yazılarını bulmuşlar efenim. İyi halt etmişler. Onlar hep bö'öle bö'öle halt ederler. Halkçı değil, haltçıdırlar... Hatta halatçıdırlar... Bunların dedeleri halat satardı efenim. Benden duymuş olmayın efenim; çünkü ben var ya ben, ben dedikodoyu sevmem... Yan cebime koyun efenim.!. -Hi hi.!. Heyk heyk!.. (Ne espriydi amaaa.!.)
Haber alma servisim sayesinde onların bu gizli bilgisini edindim. Yakında yayınlayacaklarmış. Önce benden duyun istedim efenim.
Duyanlar duymayanlara, bilenler bilmeyenlere söylesin efenim.
Bu durumu bu sayfanın rejisine söylemeyiniz efenim.
* Efenim, yeri gelse de gelmese de “Asabiyetdaşım Saffet Soykal Beyfendi’ye selam ve hörmetlerimi iletmeyi vicdanî borç sayarım efenim.*
“Gözünüz yolda, kulağınız bende olsun.” derdi rahmetli Zeki Müren Beyfendi.

Görüşücez efenim.!
---------- - - - - - - -- - - --- - - sevdakâr çelik

Hiç yorum yok: