8 Ocak 2010 Cuma


Gıymatlı emmiğlu,

Buralarda bi ayaz bi kar var heç sorma ..
Bu yüzden sana mektup ulaştıramıyom.
Kış çetin geçiyo bu sene de..
Yollar kardan kapandı.
Eyi ki yün çorapları örüp hemen sana yollamışım.
Giyesin bak. Ayacıkların üşümesin. Ben ayağımdan heç çıkarmıyom kışın.
Yavru kuşlar üşür.
Minik kuzum “yetim”im üşür.
Ona eyi bakıyom emme bazen heç bi şey yemiyo.
Canı istemiyo zahar. Onu çoook eyi anlıyom. Benim de pek yiyesim gelmiyo
sana mektup ulaştıramayınca.
Anlıyo .. Senden mektup geldiğinde Hatça kızın okuyuverdiklerini
ben de ona anlatıveriyodum. Ben söylerdim o da yanık yanık melerdi. Dertleşirdik.
Az kalsın unutuyodum emmi oğlu..
Yılbaşında Döndü halayla Hatça kız bize geldi. Konuştuk, gülüştük.
Maviş dedem bize neler anlattı neler. Yeni yıla gavurlar bizim gibi demiyolarmış.
Adını da dediydi emme unutuvermişim. Hatça kıza sordum. O da pek bilemedi.
Nobel miymiş neymiş dedi onu da heç anlamadım.
Maviş dedem ne akıllı adammış, her bi şeyi biliyo valla.
Çayımızı içtik. Mısır patlatıverdi anam.
Sonra Allah’ıma dua ettim. Bu karda kıyamette evleri
ıscacık olmayanlara yardım etsin diye.
Sonra senin için dua ettim. İşlerin hep rast gitsin, hasta olmayasın
gurbet ellerde diye.
Bi de…
Karlar çabucak erisin yol açılsın diye…
İşte böyle emmioğlu. Hadi kal sağlıcakla.

Bi de mani deyiverem sana:

Mektuplarım dizi dizi
Ciğerime düştü sızı
Bi çıkar yol bulamadım
Kader mi ayıran bizi

EMMİ KIZI
_ileti-05 Ocak 2010¬_12:07


PhotobucketTELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: