20 Ocak 2010 Çarşamba

pas geçilemeyecek fikir-A'lar_
Photobucket.... UNUTMAK
Genç bayan tranvaydan inmek üzereyken, yolculardan biri arkasından seslendi:
—Hanfendi, bi dakka bekleyin, şemsiyenizi unuttunuz!
Büyük bir sevinçle teşekkür etti bayan ve ekledi:
— Bu şemsiyeyi unutup kaybetseydim kendime çok kızacaktım. Düşünsenize, onu daha bu sabah trende buldum!
PhotobucketŞATO VE SAHİBİ

, İskoçya'nın ıssız ve sisli dağları içine gömülmüş, görünüşte oldukça ürpertici olan bir şatoyu geziyordu turistin biri. Şato sahibine düşüncesini açıkladı:
— Şatonuz için hayaletli şato diyorlar, dedi.
Şato sahibi şiddetle itiraz etti.
— Olamaz böyle şey! Ben burada üç yüz seneden beri yaşıyorum ve daha bir tek hayalete bile rastlamadım.

*
PhotobucketŞANS-SIZ.
İki genç kız sohbet ediyordu.
— Ben hem sevdim ve hem de sevildim, dedi biri.
Öteki genç kız;
— Çok şanslısın! diye yanıtladı..
— Maalesef hiç değilim.
— Neden ama?
— Çünkü, sevdiğim erkek başka, beni seven erkek başka!
Photobucket....... UÇAK

Roma-ABD uçağındaki bir yolcu yerinden doğrulup pilot kabinine gitti. Silahını çekti ve;
— Paris’e gideceğiz, diye emretti.
— Mümkün değil, diye yanıtladı pilot.. Az önce, yanında bir elbombası taşıyan bir kadın geldi, onun emri üzerine rotayı Kahire'ye çevirdik. Bu nedenle sizin adınıza üzgünüm.
Glitter Graphics

Hiç yorum yok: