27 Haziran 2010 Pazar

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar
..... Gıymatlı Emmi Oğlu,
Mektubumu geciktirdim, gusura galmayasın …
biliyom gabahatımı sen deyvermesen de…
Aha gene deyom; gadersizim, gadersiz!..
“Niyekine?” deycen şinci… az dur anlatam… zati deyvermesen sana, ırahat idemem, biliyon…
sana söpriz yapem dediydim… beceremedim…
Biliyon mu Emmi Oğlu, ben artık okumayı söktüm!…yazıveriyom da!…
Yaaaaaa!
Gafaya goyduydum zati biliyon… ne uğraştım emme!.

................ (Eyi ki gözümü açtın, işin gücün rast gide!.. Şinci ayaklarımı dediğin gibi basıyom gari… okumayı sökünce örgendim ne dimek istediğini…
Gözüme fer gonuvedi sankim… geç ağnadım emme...os’sun!...
Duttuğun altın ola inşallah…)

.............. bi heves bi heves aldım galemi elime, inci gibi dizmeye…
dügün bayram gibi içim coşuvedi gene…

 Söz söyleyen kalem mi
Yürek mi sözcükler mi
Mecnuna dönen gönül
Acep bir gün güler mi

Kalem susar dil susmaz
Dil susar gönül susmaz
Şiirler ırmak olur
Şarkı olur hiç susmaz

................ İnan os’sun daha bis’sürü mani yazdıydım sana…hemi de ne gözel maniler!.
Gendi elcağızımla yazdıydım hemi de…
..................... ( sütü ocağa goyduydum..ne bilem ki hemencik taşcek!...
Ocağın yanıbaşına gıvrılmış bi yandan da “sütler kaymak tutar tutmaz ordayım” diye türkü çığırıyodum içimden…
okumayı da örgendim ki gaybolmam artık böyük şeherlerde. )
..................... sonacığıma ben gaptırıverince bi heves yazmaya, gözüm bilem görmedi o süt nasıl daştıysa! İnan os’sun!...gözümün önünde eridi getti kağıt!
......................... yazım da beg(pek) gözeldi…nazara geldim biliyom!...
bi gözel ağladım sonacığıma…Ne çok heveslendiydim sana söpriz olcek deye!..
aha sen söyle şinci: gadersiz de’elim de neyim?
............ Gadersiz Emmi Gızı…
ileti_26Haziran2o1o-03.36

Photobucket
TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: