29 Ekim 2008 Çarşamba

o.yavuz inal'dan BİZE BİR MEKTUP VAR / ...Sevdakâr ÇELİK


Photobucket

Evet Sevgili Dost,
Ben de kaç kere girdim sitene ve o kırmızı itici yazı ile karşılaştım ve bu toptancı zihniyeti kınamak için "sarı öküz"ün hikayesini forumedebiyat'ta hatırlattım.
Bugün İstanbul'dayım, Mizah Ve Şiir'de Semih Balcıoğlu'nu hatırlamışsın. Belki geç kalmışımdır ama "ustanın ölümü" üzerine yazdığım bir şiiri gönderiyorum.
osman yavuz inal

 29 Ekim 2008
**-**
Sevgili Yavuz,
..."o kırmızı itici yazı" nedeniyle Mizah Ve Şiir, sevgili ustamızın ruhunu / "aramızdan ayrıldığı gün"ün yıldönümünde selamlayamadı. Lakin belli ki, yürek güzeli insanları sevgiyle anmak için "herhangi bir gün" gerekmemekte...
Sözlerimi seninkiyle bağlarsam... "Belki geç kalmışımdır ama" demiş olmana, şu olabilir yanıtım:
" Hiç gelmemekten iyidir, geç kalmak... /ve/ Gerçek dost odur ki; geç kalsa da, geleceğini biliriz."
*Sen geldin...
-Teşekkür ederim.
***
Mizah Ve Şiir'de Balcıoğlu ustamızı anımsamamızın da fevkalade bir yanı yoktur aslında. Çünkü, yüce gönüllü güzel insanlar -özel bir çabaya gerek olmadan- anımsatırlar kendilerini / her dem...
*
"Sarı Öküz" öyküsünü okuma şansım olmadı. Mizah Ve Şiir Dostları'yla paylaşmak niyetin olursa, sevineceğiz.
.......... sevdakâr çelik 
 **-**
SEMİH BALCIOĞLU'na
..................."Büyük Usta'ya Saygıyla"Dün akşam yine
Bir albümüne
"Merhaba" dedim...
.
Sıcak bir İstanbul simidiyle,
Demli bir çay içer gibi
Mizahının buruk lezzeti
Yüreğimi sardı, sarmaladı, kucakladı.
Bırakmadı...
.
Daha çok çizilecek şey var be Usta!
"Güle güle Büyük Usta"Tüm karikatürcüler yasta...
*
30.10.2006'da yazıldı bu şiir
Yıl 2008
ve yas hâlâ devam etmekte...

........ osman yavuz inal

Hiç yorum yok: