15 Kasım 2009 Pazar

sevgili emmi oğlu,
hani işli mendil gibi gönderdiğin inci tanelerinden gıymatlı sözlerin var ya!
doldurdu gözlerimi...
dedim ki Hatça kıza, yaz...
ben mani söyleyem sen de yaz...
şenlik olsun diye yüreciğine...
*
Haber saldım şehire
Senden haber getire
Yolları kapatmışlar
Vay başıma gelene

Bizim köyde tek idin
Seni seven ben idim
Çekip gittin gurbete
Mumlar gibi eridim

Varsam çeşme başına
Kova koysam taşına
Mendil salmış emmimoğlu
Gözlerimin yaşına


Derelerde balık yok
Ellerimde kına yok
Üzülüp hasta olsam
Bizim köyde doktor yok

Pencereme konar kuş
Yolum sana hep yokuş
Bu nasıl iştir böyle
Sen bir anamla konuş

Gece olur ay çıkar
Ay yıldıza göz kırpar
Durur mu hiç emmimoğlu
Kalem alıp mektup yazar
*
dedim ya
deyince de hemencecik dama çıkıp baktım yıldızlara...
selamlar yolladım...
akıp gelsin sana su gibi.
10.11.2009_

Hiç yorum yok: