25 Şubat 2011 Cuma

emmi kızından emmi oğluna pulsuz mektuplar ....
.Benim Gıymatlı Emmim Oğlu,
Nassın, eyi misin?
 Bilesin ki senin eyi habarlarını aldıkça ırahatlıyom, hafifleyom, galıyom guş gibi…
Duttuğun altın olsun da geliversin elceğizine he mi? Niye ki dirsen niyesi yok işte!. Ö’le işte!..

içimden gelivedi bi an ö’le dimek!..
Düneğin noldu biliyon mu?
Anamla ocak başında süt bişirirkene bizim goca evin gapısı gırılıvercek deye aklım çıkıyodu
az galdı!
Gapıya bi furuluyo ki sanarsın ki düşman gapıya dayandı!
Ö’le gorktum!
Bi goşturdum ki heç deme!
yüreciğim güm güm gapıyı açıvedim… hadi bil!
Hatça gız “süprüzz!” deye bağırıverince anam da ben de sevinçten gucaklayıvedik hemence…
İnan ossun gözlerim ışıdı, senden habar gelmiş gibi!. Az mı gahrımı çekti garibim!..
Nası da gözelleşmiş! yörüyüşü bilem değişmiş!.. eyi okuyo… ırahatı da yerinde besbelli…
esgilerden , şurdan burdan gonuşup, gülüşüvedik gene…
şö’le datlı datlı lafladık!..
sana bi çok selam yazmamı söledi…ben de yazıyom: Hatça gız çoook selam ediyo…
Bi de dilek dutmuş onu da deyverdi;
“tez zamanda gavuşasınız!”
Ne gözel söyleyivedi! sarılıp sarılıp öpesim geldi valla!
“Gız Allah mı söyletti yoğsam seni! işin gücün rast gide he mi?”
Sen de sevindin heral Emmi Oğlu? sankim gülüyon gibi!…emme heç de belli etmeyon!..
belli mi olur, belkim galbine doğmuştur Hatça gız’ın, hı!..

bi habar daha deycem;
gapı bi gomşumuz Abbuş Dayı’yı biliyon!..şinci getmesek olmaz… hani biliyon, anamla bi darla yüzünden eccik gapışmıştılar…
asgerden gelen güççük oğlu var ya! Memet… onun gınası yanacak haftaya… gardaşının gızını aldı Abbuş Dayı, éle getmesin deye!..
sen oluvereydin!
Garşılıklı oynayıverirdik…
Ne yapam!.. elim golum bağlı…aha gene üzgünlük geldi galbime…

Oy n’olaydım n’olaydım
Yar yoluna duraydım
Zümrüt taşlı kuş olup
Omuzuna konaydım


Gıymatlı Emmim Oğlu, anam çığırıyo gene… çabık ol deyo… eyi de oldu, yoğsam senden ayrılamayacadım..
Hadi gal sağlıcakla.. selam ider hasretle gucaklarım seni…
Beni unutmayasın he mi!?..

............ Emmi Kızı…
ileti_24şubat2o11-18.04

Photobucket



TELİF HAKLARI / "Bu Blog İnternet sitesindeki eserlerin, 05.12.1951 tarih ve 5846 sayılı FİKİR VE SANAT ESERLERİ KANUNU uyarınca eserden kaynaklanan mali ve manevi hakları eser sahiplerine aittir, izinsiz kullanılamaz." />>devam

Hiç yorum yok: