26 Kasım 2007 Pazartesi


Sevdakâr Abi Merhaba!
Öncelikle eski bir öğrenciniz olarak; Öğretmenler Gününüzü kutluyor, saygı ve sevgilerimi iletiyorum.
Biraz geçikmiş bir kutlama...
Dün, çalıştığımız firmanın katıldığı fuarı ziayretten dönerken, yanımda oturan arkadaşım;
"-Bugün ayın 24’ü değil mi? " diye bana sorunca; "Evet 24 Kasım... " karşılığını verdim.
Öğretmen olan annesini aramayı unuttuğu için hayıflanmaya başladı.
O anda aklıma siz geldiniz.
Oysa birkaç gün öncesinden e-mail yazmayı tasarlıyordum. Ama fırsat bulamadım.
...
Eve geldim, oğlum Ahmet;
"-Baba, dur sana yeni ezberlediğim bir şiirimi okuyayım. Öğretmenler Günü’nde okulda okuyacağım." dedi.
Doğrusu çok üzüldüm... “5 yaşında, anasınıfına giden Ahmet kadar bile olamamıştım.” diye içimden geçirdim.
...
Bir gün gecikmeyle de olsa Öğretmenler Gününü kutluyor en içten saygı ve sevgilerimi iletiyorum.

Burhan GÖRKEN
25 Nov 2007 00:55:45
*-*-* --------------- oOo
Canım Burhan'cığım,
İçtenlikli ve güzel duygularla yazdığın ileti, beni ziyadesiyle mutlu etti.
Sağ ol.!..
*Yaşamın koşuşturması içinde, bazen bu türden aksamalarla karşılaşabiliriz. Bunu kendine dert edinme lütfen.!..
Dostlarına verdiğin önemi ve gösterdiğin özeni biliyorum.
Tersi olsa, bu iletiyi yazma gereksinmesi duymazdın.

Mutluluğumun asıl nedeni; "Düşüncelerini duru, etkili bir dille ve yürek sıcaklığınla anlatmış olmandır."
Bir insan bu sadelikte anlatabiliyorsa kendini ve etkileyebiliyorsa karşısındakini, "Ben EDEBİYATÇIYIM demek hakkına çoktan sahiptir."
Değerlendirmem budur.
Şimdi ben nasıl sevinmem ki...
* * *
Senin gibi DEĞERLİ bir -öğrencim- ARKADAŞIM olduğu için bahtiyarım.
Seni candan seviyorum.

*Her zaman aklımda ve kalbimdesin.
Sen can dostu bağrıma basıyor, sevgili ve kıymetli oğlun AHMET'in
gözlerinden öpüyorum.

Sağlıcakla kal BURHAN'cığım.!..

Sevdakâr
25/26 Kasım 2oo7

Hiç yorum yok: