7 Mayıs 2011 Cumartesi

ekber polatoğlu *şiiri*OLMUYOR ANNE // sevdakâr çelik _ÇİZinceLİKLE,

OLMUYOR ANNE
..................  ekber polatoğlu 
Dün gece yine sen girdin rüyama
Gözlerin şefkatle bakmıyor Anne.!
Bakışların set çekiyor hülyama
Gülüşün kalbimi yakmıyor Anne.!
...
Sokulurken yavaş yavaş yanına
Beni üzmen yakışmıyor şanına
Dedim, belki gelmiş dalgın anına
Sesin bir su gibi akmıyor Anne.!
...
Ben seni üzecek bir şey mi dedim?
İnan ki kahrımdan kendimi yedim
Kalkıp bir sigara yakmak istedim
Bir türlü çakmağım çakmıyor Anne.!
...
Hasret sardı benliğimi özümü
İnat, gurur kör eylemiş gözümü
Çoluk çocuk dinlemiyor sözümü
Hiç birisi beni takmıyor Anne.!
...
Halime baksana, bir kemik-deri
Cümle dertler terk etmiyor Ekber’i
Bu durumum hafızamın eseri
Yine de başıma kakmıyor Anne.!. / ekber polatoğlu
.............................. 21.o8.2oo7

Hiç yorum yok: