24 Ağustos 2007 Cuma

Bilgin Bebiş'ten özlü sözler







MERHABA!..
BEN BEBİŞ... BİLGİN BEBİŞ...
BEN SİZLERİ ÖZLEDİM.
BELKİ SİZ DE BENİ ÖZLEMİŞSİNİZDİR DİYE DÜŞÜNÜP, SADİ DEDE'MİN DEFTERİNDEN DERLEDİĞİM
ÖZLÜ SÖZLER GETİRDİM SİZE...
BELLİ Mİ OLUR, BELKİ BİRİLERİNİN İŞİNE YARAR...
=>Amacı olmayan gemiye hiçbir rüzgâr yardım edemez./ Montaigne
=>“Üzülmene sevindim!” /Sadri Alışık (“Alo” adlı şiirinden... )
=>ESPRİSİZ ciddiyet, yumurtayı tuzsuz pişirmek gibidir. /Çetin ALTAN

=>Yaşamda, mutlaka gülünecek bir yan bulunur. /Roger AİLES
=>Her şey mümkün olduğunca sade olmalı, ama basit değil.../Einstein
=>Evli bir şairden daha komik bir şey düşünemiyorum./Saim TAŞDEMİR

=Gençken yaşamı erteledim, şimdi ise yaşlanmayı…/Viking
=>Seversem öldürürler,
.... Sevmezsem öldüm… /Karacaoğlan
.......... OoO
HOŞÇA KALIN.!..
DOSTÇA KALIN.!..

Hiç yorum yok: